mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under mars 2013

Av mikaela widen - 20 mars 2013 07:53

godmorgon ska fixa ett dags inlägg snart.

bild på frukost. 

   

Av mikaela widen - 19 mars 2013 21:24

Vad tycks om den nya headern ? 

blev ganska nöjd faktiskt.

 

det här blir det sista inlägget för i kväll.

sovmorogn i morgon till halv 10! Fyy vad skönt.


Måste fixa ett tidsinställt inlägg också tills imorgon på dagen.

några tips  på vad det ska handla om ??

bara att kommentera   isf.


säger god natt för mig nu. 

ska borsta tänderna och kolla lite på datan först bara =)



Av mikaela widen - 19 mars 2013 20:42

 


ska kolla på greys nu

Av mikaela widen - 19 mars 2013 20:07

     


Efter skolan Så åkte jag hem till Elin, vi kollade på tv och spelade life.

sen drog vi till stallet men vi kan inte mer än att gå in i stallet sen åka igen eftersom hon hadde missuppfattat något..


Vi åkte tillbaka hem till henne och fortsatte spela life. :)


Bra dag!


Kul att bilderna jag lägger upp gillas :)


Just nu så sitter jag och dricker te som vanligt!

             


Imorgon är det en pluggdag för mig. Soprov nästa torsdag om demokrati & diktatur(ganska stor). tyskaglosor på fredag (många glosor)!

Måste förberdea mig inför ett tal som jag ska hålla på svenkan.

måste förberada mig gör en redovisning av ett land på engelska. 


vet inte när talet och redovisningen ska hållas men jag vill få det så bra som möjligt så tänkte kanske börja lite smått redan i morrn.

 

 





Av mikaela widen - 18 mars 2013 15:31

fick reda på vad jag fick på provet.

är inte nöjd alls! 

visst jag klarade det och fick beröm men jag är inte nöjd med resultatet eftersom att det kunnde ha gått bättre!

Enligt mig så kan jag alltid göra bättre. det är inte bra fören det är alla rätt.

Så fel igentligen och så jobbigt men kan inte sluta tänka så..


 


Av mikaela widen - 18 mars 2013 13:00



Eftersom jag antagligen har någon lektion nu så blir det ett inlägg med massa inspo!

Enjoy.

                 

Av mikaela widen - 18 mars 2013 07:17

bra start på dagen `?

nej inte för min del.


jag upptäkte att jag hade fått en herpes blåsa undernäsan igen ;( 


ucch hatar det ! det gör skit ont och syns!

Har nyss ätit upp min frukost så nu sitter jaf här och dricker te. 

och hickar.


jaja.. 

 måndag idag ju vilket inebär att det är en låång dag.

   

Av mikaela widen - 17 mars 2013 22:32

ska kolla klart på johan falk och sen sova.


håller fortfarande på att leta efter någon billigare systemkamera men det är svårt att hitta!

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards