mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av mikaela widen - 14 mars 2013 20:21

Skulle gärna vilja ha en ny kamera eftersom min är paj. Går att ta bilder ibland men det är ofta det inte går alls.

objektivet är glapp sen ungefär 1 år tillbaka men det är nu den börjar krångla :( 


Jag har en digitalkamera men skulle vilja ha en systemkamera!!


Displayen är helt vit och det står objektivfel, syns intepå bilden.

 

det är Nikon coolpixL21.

Jag skulle vilja ha denna.

 

det är en Canon eos 600d


det var allt för mig. 


ska kolla film,dricka te. imorgon är det skola så det blir att försöka somna ganska så tidigt.

Har väldigt svårt att somna så det brukar ta någon timme.

Av mikaela widen - 14 mars 2013 19:09

Min syster ångrade sig så klart. så det blev inte att vi gick ut och sprang. 

Och eftersom inte jag har något gymkort så behöver jag följa med mamma till gymmet om jag ska gymma men hon orkade inte gå dit idag. :(


Barnvakt i morgon iaf så kanske går därifrån när jag är klar. det ror på hur lång tid det tar för min syster att träna.

Kommer ha ganska brottom eftersom jag ska hem efter det och packa, möta upp Elina och åka till min pappa. vill inte komma till honom försent.


 

Av mikaela widen - 14 mars 2013 17:33

Ska anntingen ut och springa eller följa med till gymmet. 

   

Av mikaela widen - 14 mars 2013 15:51

Min syster tog lök på min näsa så det svider som jäklit mycke i mina ögon nu :/ 

 

Längtar tills i morgon, elina ska sova os mig då. 

Vet inte vad vi ska göra men vi ska vara hos min pappa och där är också mina små skyskon så vi kommer antagligen vara ute ganska mycket.. 

Kanske Bowla på lördagen. vi får se. :D

 

Funderar på att gå och låna sista boken på en serie som jag läser.jag har hitills läst (gömda,asyl,mias hemlighet,emma mias dotter,) 

 

   

bye

Av mikaela widen - 14 mars 2013 14:35

Sitter och kollar på Teen Mom på Mtv och har allmänt tråkigt.

Mår mycket bättre nu så jag  vill hitta på någe.

       


Av mikaela widen - 14 mars 2013 12:33

Nej inte riktigt!

 

Av mikaela widen - 14 mars 2013 10:39

Hemma idag också.. fortfarande ont i huvet och hela kroppen.

Men måste till skolan i morogn oavsett.

Tyska förhör i morgon ocks. har inte kunnat tränna eftersom jag har mina böckeri skolan och jag har varit hemma 2 dagar..

Har inte trännat något så vi får väl se iaf jag kan tjuta upp det till nästa vecka om det går..

               

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards