mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under maj 2013

Av mikaela widen - 31 maj 2013 18:14

Var i skolan från 8-14 kollade först på en tysk film och på matten och svenskan kolla vi på en "skräck"film ;) efter lunchen kolla vi ba på fotboll :( så tråkigt!! Efter skolan så åkte jag o elin ner på stan skulle ju köpa skorma men dom kostade mer än vaf jag hade:(
Kanske köper dom i sthlm i morgon i fall dom finns :) jag o elin fikade ich jag köpte e. Studentpresent till min syster, ett linne och ett par örhängen ;)

Av mikaela widen - 31 maj 2013 07:06

Godmorgon, vaknade runt 6i morse av att jag drömde att jag hade missat tåget som jag ska ta i morgon upp till sthlm haha. Jag tycker att ni kan följa mig på instagram :)
Paacmoon

Av mikaela widen - 30 maj 2013 21:41

1. systemkamera

 

2. jeffrey campbell skor

 

3. victoria secret body mist.

 

 

   

   

det jag vill ha mest är en  systemkamera!! 

jeffrey campbell skor ska jag spara till men det kan ju va bra att kunna gå i högklackat först!! ;)

 


Av mikaela widen - 30 maj 2013 19:15

Åt på bamboucity med elevrådet i dag :) åt nog lite för mycket haha men gott var de ;) i morgon efter skolan ska jag till stan med elin o köpa klackskor haha kan verkligen inte gå i klackar men men får träna i helgen ;)
Ska färga mitt hår nu ikväll också ljusbrunt denna gång :) får se hur de blir för o efter bild kommer :) ska äta min pirog nu skriver sen.

Av mikaela widen - 27 maj 2013 18:29

Vart i skolan, hade no den största delen. Vi kollade bara på film det var två filmer och båda handlade om koraller typ. Asså har ju normala vänner börjar typ gråta över att en val dog i no filmen hahahah ;) vad ska man säga? Dom är ju som dom är.. Runt halv fem var jag vid tågstationen och mötte pappa som hade fixat biljetter åt mig. :) vi tog en fika och. Då gick jag till hm o köpte örhängen.
I morgon ska jag o my fixa gelénaglar :D so happy:D

Av mikaela widen - 24 maj 2013 18:03

ska vara barnvakt åt en liten bäbis på ett bröllop i morgon.

dom kommer hämta mig runt 14 och sedan tjutsar dom hem mig igen på natten någon gång :)


kom till pappa för typ en timma sen eller nånting.

han är och hämtar mina små syskon (ligisterna) så jag passade på att sätta mig vid datan eftersom att jag inte ville följa med och hämta dom.. gillar inte deras mamma ;)


snart är det sommarlov och den här gången tror jag att jag kommer bli ganska så nöjd med mina betyg :D


känns bra än så länge iallafall.

ligger på ett C i hk och anntagligen ett C i tyska isf har jag höjt mig från D till C i tyska.

hoppas verkligen att jag får ett C, min tyska lärare vill ge mig ett C och tror att jag kommer få et men det är såååååååååååååå nära att jag får ett C det är typ något på skrift som jag inte har klarat riktigt.

men hoppas hoppas!! hon tror iaf att jag kommer få ett C men on är inte säker.....


ligger nog på ett C i idrott också tror jag :)

och ett C i so och no hoppas jag på !!

eller så får jagf ett hatande D i dom ämnenena.

i matten är jag osäker!! har typ slutat jobba dom senaste veckorna.. :/

går ju så dåligt!!
förra terminen fick jag ett E och jag har kämpat as mycket enna termin men  vi har ju en ny lärare också så jag vet inte vad jag kommer få faktiskt!

musik får jag anntingen ett D eller C,, prorpå.


åå vad tråkigt inlägg!!! usch skolinlägg haha ;)

 

Av mikaela widen - 23 maj 2013 16:38

Står o stecker pannkakor helt själv för första gången haha... Blir nog vra :) har bara gjort egen pannkaks smet själv en gång tidigare:) känner mig jävligt nöjd med min so inlämning som var ett prov skrev 7 st a4 om olikheter och likheter mellan islam och judendomen!! Bra betyt?? Hoppas på deee

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards