mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under maj 2013

Av mikaela widen - 13 maj 2013 07:39

har troligen glömt minnyckel i skolan förra onsdagen ajdå!!

är så jävla stressad hela tiden kan inte varva ner!


så måste vara i skolan mellan 8 och 8.15 för att gå till "nyckelpigan" så dom kan låsa upp mitt skåp!!

 

Av mikaela widen - 12 maj 2013 21:13

Hej o förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu!! Men har iaf varit hod pappa hela helgen o där har jag inget interne:(
Janina sov hos mig från fredag till söndag

Idag så har jag varit med min brorsa och hans familjvi näshulta.. Blev en hel del bilder :) varsegoda ;)

Av mikaela widen - 8 maj 2013 22:24

haha, trök igeonom ett örhönge i örat det blev ett till hål..

tycker det ser ut som om det får plats ett till örhänge där i mellan ?!

 aja men blev ganska näjd ändå :)


i morgon ska jag träffa en kompis =)

vet inte vad vi ska göra men ja..

 


bilden blev lite cp också men det gör inge ;) var ute och jogga/sprang med några förrut.

as jobbigt upp för alla backar!!


kollade alldeles nyss på super zebran med wilma ;) är barnvakt! men nu har hon somnat så söt!

.så passade på att blogga ;)




Av mikaela widen - 8 maj 2013 08:52

gamla bilderpå mig.

 

3 april 2009


7 april 2009


 

29 juli 2011

 

7 april 2012

 



där fik ni gamla bilder på mig hahaha 


från i år!


 

Av mikaela widen - 6 maj 2013 19:57

 

 


va med du också! klicka på bilden för att komma till hennes blogg! 

Av mikaela widen - 6 maj 2013 17:55

vad tycks ??

blev ganska nöjd faktiskt!


gjorde den ljusare den här gången, tycker det passar bättre eftersom det börjar bli sommar typ..

inte långt kvar till sommarlovet!!


är as sugen på något gott funderar på att gå upp till konsum och köpa en munk eller kakor. men vet inte.!

börjar bli tufft med godislöftet nu faktiskt!

åt ju i påskas men inte efter det.

det har bara gått ca 1 månad de är inte mycket men är såå godissugen!!

vet ju att jag får äta godis ifall jag vill MEN jag vill tesa mig själv och se hur länge jag klarar av att va utan godis!


visst jag äter ganska mycket bakelser o så men försöker att trappa ner på det också! :)

         

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards