mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under maj 2013

Av mikaela widen - 16 maj 2013 22:02

Åkte till pappa med Janina efter skolan idag. Lämnade ett armband ovh srn satte vi oss på balkongen och käkade glass och solade!! Blev skit förvånad mär jag märkte att jag hade blivit solbränd på benen efter bara 10minuter och jag får verkligen ALDRIG färg på benen!! Fick inte äns färg på benen när jag var i Spanien! Men solbrännan är borta haha..
När jag kom hem var jag med Elina.
Ska kolla på kniven mot strupen nu och samtidigt lägga upp bilder på instagram! Paacmoon heter jag där ;)

Av mikaela widen - 16 maj 2013 08:17

en förredetta hemlös hund räddade 6 kattungar som varit instängd i en låda på en skräphög. 

han rev sönder lådan och bar dom hem en och en 

 

Av mikaela widen - 15 maj 2013 17:19

Vet inte vad jag ska hitta på är rastlös och vill gö någe kul men vet inte vad.. Jobbig dag i skolan idag den var as seg! ! Sen har jag ju haft skit ont i huve hela dan också ://

Av mikaela widen - 15 maj 2013 09:07

börjar halv 10 idag! går  runt 20  över till skolan så ja,, mådde as ila i går kväll ocg eftermidda :/


idag är det lite bättre iaf ocg jag MÅSTE gå till  skolan idag eftersom vi har hk och vi ska göra någonting om hälsa och om jag klarar hälsan så kommer jag få ett C och just nu ligger jag på ett D så vill gärna klara av det så mitt betyg höjs!! 


   

Av mikaela widen - 15 maj 2013 09:07

börjar halv 10 idag! går  runt 20  över till skolan så ja,, mådde as ila i går kväll ocg eftermidda :/


idag är det lite bättre iaf ocg jag MÅSTE gå till  skolan idag eftersom vi har hk och vi ska göra någonting om hälsa och om jag klarar hälsan så kommer jag få ett C och just nu ligger jag på ett D så vill gärna klara av det så mitt betyg höjs!! 


   

Av mikaela widen - 13 maj 2013 19:48

Orkar inte göra någe så ligger i sängen o kollar på kniven mot strupen!! :) i morgon blir det skola sen hänga med elin t stallet :D

Av mikaela widen - 13 maj 2013 16:15

Bra lunch?? Jag och my delade på gifflar och kakor sen drack jag en hustler :)

Btw. Hittade mina nycklar i skolan haha hur kan jag va så stressad så jag glömmer dom i skolan??

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards