mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under februari 2013

Av mikaela widen - 10 februari 2013 19:12

bra söndag- slö söndag 

 


vaknade ganska tidigt.

låg och kollade grey's anatomy och drack té.

efter det  fixade jag mig lite snabbt för att gå till Elina.


när jag var hos henne åt vi muffins och tog massa bilder   

såg väl lite ut så här..         


i morgon börjar sista veckan innan lovet yeeh.

men innan det så blir det att gå upp tidigt varje dag + ha ett no prov + redovisning av brobyggnig (intebörjat), so inlämning av antiken. Ja massa tråkiga saker   


 

 

 

bye bye..

Av mikaela widen - 7 februari 2013 07:24

tyska förhör i morgon.. :/ 


2 tyska lektioner idag och 3h so gaah:S och så har vi idrott.

slut på skolprat ;)

  


ska fixa klart mig sen gå till skolan i densnöstormen 




Av mikaela widen - 6 februari 2013 20:10

Sitter och kollar på grey's Anatomy på swefilmer.com


håller på och kollar igenom alla säsånger om jag inte redan har skrivit det :? 


Eftersom jag tappt mitt busskort så kunde jag ju inte vara barnvakt :/ 

kom på det någon timme innan jag skulle dit:( 


Men ska köpa nytt på måndag.(bra)

ska sätta mig och plugga lite tyska glosor som är tills på fredag.. har inte tränat något.

etfer det ska jag dricka té och fortsätta kolla på Grey's :D 


   


Av mikaela widen - 6 februari 2013 09:16

Godmorgon det här blir ett snabbt inlägg måste till skolna om 5 min.

första lektonen är hemkunskap då vi ska göra köttfärssås mmm... 

efter det engelska ock sista ev. kl-5 ikväll ska jag vara barnvakt åt värdelns sötaste unge. :D 

Jag kanske skriver något mer ikväll när jag kommer hem.. hinneri nte lägga in en bild :( 


måste dra nu bye.

Av mikaela widen - 5 februari 2013 20:38

Goodiebag.

Är med i en tävling på moas ( Epicfaiil)'s blogg. det handlar om att vinna en goodiebag :D


 

Jag vill jätte gärna vinna för det första så är det saker som jag värkligen vill ha! 

och för det andra så skulle det vara sjukt kul att ha vunnit något av moa! 

+ att det skulle va typ andra gången jag vinner något.. kommer bara ihåg att jag har vinnit    på liseberg en gång x)


Skulle iaf bli as glad.:D 




Av mikaela widen - 3 februari 2013 21:13

jaja jag vet.. har inte bloggat på ett tag.. 


men jag har helt enkelt inte haft någon ork eller lust.. har inte funnits något att skriva om.


inge att skriva om ??



Nej..Eller Jo..


Skulle ju kunna skriva om precis allt jag gjort under dagen men hur kul är det att läsa ??


det jag skriver är ju ändå vad jag gjort men man kan ju välja ut något som var lite extra eller bara välja något "ämne" att skriva om..


 blir ju lite roligare om man inte alltid skriver allt man gjort.. tycker JaG.

 

lägger in några bilder så att det inte ser så tomt ut.

 

 

bakad igår,

 

tagen igår,

 

bild jag gillar.

 

bra citat.

 

titta på grey's resten utav kvällen.


Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards