mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under januari 2013

Av mikaela widen - 8 januari 2013 20:49





min dag,

 


Vart hos läkarn idag dom gjorde ultraljud på alla organ, allt såg bra ut (skönt)! men skulle känts bättre om det hade varit något litet, så att dom skulle kunna göra något. 

det ändå läkaren hittade var en muskel på ett utav ställena jag har ont. 

men en muskel kan väl inte göra så att det gör ont i hela magen ??eller??


vet inte vad som kommer hända nu, tror det blir vårscntralen igen. och prata med läkaren så får han bestämma hur vi ska göra.


Ajja vifårse.


skolan i morgon iaf mitt mål är att få minst ett A ! hoppas jag lyckas!!


ajja  herrå <3

Av mikaela widen - 5 januari 2013 16:29

vaknade med huvevärk så det blev en slödag.


tittade på en film och hjälpte pappa att städa lite och nu så siter jag här och väntar på att janina ska komma.


blir att hon sover här och det vi kommer göra är väl antagligen att kolla film och dricka jouise

Av mikaela widen - 4 januari 2013 18:16

 


Som ni ser så har jag väldigt tråkigt, så tog denna bild.   


har nyss ätit och eftersom jag inte ska äta godis så tror jag att jag ska göra lite kaffe snart mmm!


en utav väskorna jag fick av nån utav graflund.:)  



Trevlig Helg Alla.<3

Av mikaela widen - 3 januari 2013 22:15

Dom orden gjorde mig glad

 

- bara som en vän, en bra vän :)<3

 

 

GaaaaH.... jag har inte förstört det! :D 


 

Av mikaela widen - 3 januari 2013 16:11

Åkte med alexandras mamma till eskilstuna tidigt i morsé annars så skulle jag behövt bytta buss 4-5 gånger och jag hatar att bytta bussar när mjag är själv.

 

när jag kom hem så satte jag mig vid datan och kolla på en film och efter det stor städade jag rummet. = Ta ner ALLT skit till källaren, flytta över alla kläder från byrån till garderoben, damma, damsuga och nu så håller jag på och tvätta.. Så går det när man har tråkigt!!

 

jaha har inget att skriva mer så det får räcka för den här här gången.:)

<3

Av mikaela widen - 2 januari 2013 11:38

mina planer föridag! 


Packa,Städa lite,fixa mig,va med bästa,åka till stan bli hämtad av Alexandras mammi. Åka till Vingåker och baara av <3

 

åker hem i morgon så då kommer det mer blogging.<3

Av mikaela widen - 2 januari 2013 02:37

 

Av mikaela widen - 1 januari 2013 18:57

Gott nytt år.

 


I går var det som sagt nyår, var med Elina hela kvällen.

 

Vi var mest ute och gick runt i torshälla, kl.00.00 så satt jag på en gunga och kolla raketer :)   


Mitt NyÅrsLöfte är att inte äta godis eller dricka!!!!! GaaaaaH Min Cola då?!?!?!

Så halv 2 i natt åt jag min sista godisbit på ett år :0  jaja om jag klarar det får jag 1600. 


Dom ända gångerna jag får äta godis och dricka dricka är i påsk och på julafton.



Imorgon drar det av till vingåker för att träffa alexandra:) 

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något kullit blir det väl :) 

Ska kanske färga mitt hår igen också om jag hinner göra det i morgon innan hennes mamma hämtar mig.. 

 

Uucch vad pinsamt att hennes mamma ska hämta mig :/// Gaaaah...:d

 

Slänger in en liten apbild också.

 

 

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards