mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under juni 2013

Av mikaela widen - 30 juni 2013 15:37

     

Av mikaela widen - 30 juni 2013 15:13

eftersom jag inte har någonting att skriva om så får ni kolla på bilder som jag tagit dom senaste dagarna :) 

har readerat de mesta utav bilderna men lite har jag kvar.

'

                         

Av mikaela widen - 27 juni 2013 18:09

fick en försenad födelsedags present av mamma!!

vi åkte till elgiganten så fick jag välja ut en kamera!! 


valde nikon D5100. :) 


den har 17 megapixlar och vridbar skärm. 


den tar as bra bilder !! älskar den!!


när vi hade köpt den så villle jag bara hoppa och skrika ine på elgiganten utav lycka!!! <3<3 


              

 


 

Av mikaela widen - 26 juni 2013 21:28

ssåååå lycklig!!!

sätt icona pop live + tagit kort med en utav dom. 

dom gick med vakter och filmare på grönan så jag o min kompis sprang fram till henne och frågade om bild :D


har träningsvärk i magen idag efter allt hoppande på konserten men hellt klart värt det!!!

fick kontakt med henne när hon sog öppe på senen också!!! :D såååå glaaad!!

 

Av mikaela widen - 22 juni 2013 19:24

Vi va på ming och åt min kusin va med då, hon följde också ned tbx hem :) hemma spelade vi kort och tärning. Runt fem kom min brorsa och grattade mig :D inte långt efter kom farfar och låtsas farmor och fikade :)

Av mikaela widen - 22 juni 2013 14:20

Sitter på ming och har nyss käkar. As gott var de! Imorgon åker jag till sthlm och kommer hem på onsdag :) på tisdag ska jag till grönan o kolla icona pop. :)

Av mikaela widen - 21 juni 2013 09:50

Hej jag ska snart hoppa av bussen och gå till pappa. vi ska iväg till vilsta tror jag, vi ska väll kolla lite där. Dom har ju midsommarfirande där.

Av mikaela widen - 20 juni 2013 23:30

Åkte till sthlm i söndags, käkade pizza, kolla på film och drack te oxh åt kokostoppar :)
Måndags - va på skansen hela dagen tillsammans med Agnes,Lovisa och deras farmor i farfar. Hade de jätte trevligt och de va sååå mysigt att va där med dom :)
På eftermiddagen åkte jag, lovisa o hennes farfar ut till puttis tror jag de hette ;) ute på skärgården tror jag haha vet inte vart vi var ;) där åt vi as god mat , spela kort, tog ett kvällsdopp ,åt kakor och drack varm chooooklad. As mysigt!!
Tisdag - vaknade med ont i huvet :/
Var ute med båten och pilkade för första gången, vi fick upp 120 fiskar. De var faktiskt kul även fasst de spöregnade ett tag. Efter de så städade vi undan och åkte tillbaka till sthlm.
Onsdags - gick jag o Lovisa på stan och på eftermiddagen åkte jag till näshulta med dom jag bodde hos uppe i sthlm.
Idag så red jag på indian de guck as bra!!!!!!! Skit kul :)


Imorgon är de midsommar o jag åker till pappa 09.20 i morgon. Mina små syskon är inte där (sköönt) haha
På lördag blir jag 14 år och då kommer väll farfar för bi tror jag :)

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards