mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under mars 2013

Av mikaela widen - 31 mars 2013 21:30

Min dröm pojkvän..


han ska vara snäll,omtänksam,ha humor.

inte vara så svartsjuk..


för mig spelar inte utseendet så stor roll men det spelar ändå roll.

alla tänker på utseendet, det är ju liksom hur man ser ut, det är det första man ser när man träffar en ny människa.


men när jag väll känner personen bra skulle inte utseendet spela någon roll.

han ska kunna visa kännslor inför anndra också,ha humor och inte va så mycket på..(behöver inte vara 24/7)

någon som jag kan vara mig sjäv med utan att skämmas.

jag skulle inte vilja ha någon som påpekade mitt utseende negativt heller.


kortfattat: snäll,rolig,kunna vissa känslor,inte så lätt avis,lättsam att prata med, inte påpeka utseende.(negativt)



Av mikaela widen - 31 mars 2013 21:23

har nog ätit för mycket godis för jag mår jätte ila!

Sista dagen då jag får äta godis och dricka dricka.

sitter och äter nappar och ska ta påskmust.haha


när jag var på stan tidigare idag köpte jag en bandana,ansiktsskrubb,flytande eyelainer,nagerlack och en tröja.


för dålig ljus för att ta kort nu så det kanske kommer sen..



Av mikaela widen - 31 mars 2013 10:30

ska gå ner på stan om 1 timme ungefär . kolla lite kläder och så.

            

Av mikaela widen - 30 mars 2013 18:17

 

             


ska snart äta tror jag, har ingen matlust men måste väl äta något.

Imorgon ska jag ner på stan och köpa lite grejer tror jag..

sen ska vi ha middag hemma hos mamma, ska baka någon kladdkaka då tror ja.

är as uttråkad och vill hitta på någe men lite sent att komma på det nu när allt är stängt.


Vill spela sims också men det blir ju bara fel när jag ska ladda ner de.. "/



Av mikaela widen - 30 mars 2013 12:47

Nu har julia åkt hem, hon skulle till sin farmor och äta påskmat.


innan hon åkte så fixade vi dubbelsäng till mig =)

 

 



Av mikaela widen - 30 mars 2013 10:28

10 sanningar om mig.


1.jag älskar nutella
2 min bästavän är en igelkott.
3.jag älskar skräckfilmer
4. Jag delar rum hos mamma och pappa
5. Jag har haft 2 hamstrar och båda dog när dom var 3 månader
6 jag gillar inspobilder
7 jag har tålamod med småbarn bortsett från mina småsyskon
8 hatar action
9 har svårt för att säga att jag inte gillar något jag får
10. Jag blev hjärtopererad när Jag var 4 månader.



Både igår och idag har jag och Julia moffat nutella. Mår as ila eftersom det första vi gjorde idag när vi vaknade var att doppa banan i nutella haha
Fick typ sockerkick.


Ska fira Ellinor idag också då ska vi äta tårta och muffins haha kommer. Dö.

Av mikaela widen - 29 mars 2013 13:39

hittade bara en bild på mig för 3 år sen ..

är jätte stressad måste med bussen så det blir bara en bild!

jag har varit och städat också så nu ska jag till pappa

 

Av mikaela widen - 28 mars 2013 15:54

gjorde so provet idag ju. var bara 3 frågor och skrev 4 sidor "/ 


det känns som om det gick bra men vet inte det ännu!


         

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards