mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av mikaela widen - 4 mars 2013 20:53

 det var as roligt på inebandyn. hade bara lite problem med att hålla klubban rätt :/ men fickgod kritik iaf :D


gjorde mest passövningar och skjutövningar men roligt var det   


blev ju anfådd redan på uppvärmingen hah, känndes i lårern redan då   

har ju världens bästa kondition också..eller inte..

eeh sluta klaga tränningsvärk är ju bra, märks att man har gjort någe då iaf.

fyssträning på onsdag kväll också shiit kommer bli as jobbit jue... men men.

ska testa på några gånger och se hur det blir, om jag börjar eller inte.

men det var ju jäklit kul så det blir nog att jag börjar tror ja. 

men vill testa några ggr innan jag bestämmer mig, lite onödigt iaf man köper in alla grejer och att jag slutar nästan direkt! 

Blir nog att testa tills den här säsongen är över, inte så långt kvar. 


jaja finns inte så mycket att skriva om nu så det får räcka för denna gång. ha det bra :)


 

Av mikaela widen - 4 mars 2013 15:37

haha upptäkte att jag har mörk lila hår och inte mörkrött haha 

 


fick reda på att om jag klarar non grejs på matten och vissar det på provetsom är nästa tisdag ka jag få ett A 

hoppas verkligen det eftersom förra terminen fick jag ett E pågrundav att jag inte gillade läraren som vi hade då så jag klagade mest på hur han förklarade " använd miniräknare, tänk". så jag kom ingen stanns med matten förra terminen.

så det skulle vara jäklit kul om jag fixafr ett A i just matte :D

vad tror ni, kommer jag klara det ??

Av mikaela widen - 4 mars 2013 07:35

har nyss ätit frukost och ska fixa det sista innan jag går till skolan.


har inget att skriva om nu på morgonen så jag skriver anntingen när jag kommer hem eller efter tränningen eller båda ;)


what to do before i die 


 

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards