mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av mikaela widen - 6 mars 2013 21:03

as trööt efter träningen.

fysträningen var ungeför lika dant som den förra träingen förrutom att vi gjorde lite andra grejer.

men det handlade ändå om ungefär samma grej, passningar och att skjuta rätt.

en utav grejerna vi gjorde gick ut på att stå i 3 led, det ledet i mitten skulle passa till enn utav sidorna sedan springa fram och skydda målet.

dom som stod på sidorna skulle passa till varanndra  och försöka träffa målet.


en annan grejen vi körde var att vi var uppdelade i 4 hörn, man stog i led och skulle passa till den som stog lägns fram i andra ledet rakt över, den skulle då springa fram, ta imot bollen och skjuta mot målet. när den skjutit sprang man fram och tog en passning och sköt mot målet. träffade 3 ggr (haha)


på slutet körde vi något som kallas popcorn idrottshallen var uppdelad på mitten, hälften utav gruppen stog på ena sidan och hälften stog på andra sidan. så skulle man skjuta över alla bollar till dom andra, det gick ut på att man skulle ha så lite bollar som möjligt... vi förlorade på det ;) 

 

har precis ätit och funderar på att göra lite té 

 

nyduchad

 



Av mikaela widen - 6 mars 2013 15:15

dålig rubrik,ja jag vet.


fysträning i kväll då.*.*


har just kommit hem från skolan, vart en bra dag ju :D

börja med hk då min kompis kom för sent och inte han göra kycklinggryta som vi andra så hon fick göra kladdkaka ist mm.. det var gott!


har ni gjort kladdkaka i micron någon gång??

visste inte att man kunde göra det men tydligen. HK's ugn var trasig så det blev kladdkaka i micro ist as gott ju!


ska nog börja köra det i micro hela tiden ist för ugn det tar ju bara 6-10 minuter i micron ist för typ 20 i ugn.


är as trött nu efter 1,5h hk , 2h engelska och 1h matte. fattar inte hur jag kan vara trött men det blev inte så långa raster.


ska kolla runt lite på datan nu och..ja.

 

dagens outfit.


   

skjota-vet inte. jeans-hm.

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards