mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av mikaela widen - 20 mars 2013 20:41

är när folk mobbar över näter, mobbar ihuvetaget men särsligt över näter. 

Folk som sitter bakom dataskärmen och skriver massa kränkande saker till folk som dom inte äns känner! 

Det jag hatar mest med mobbning är att man mobbar för någons utseende!! 

Ingen kan rå för hur dom ser ut Man kan inte ändra sitt utseende hur som helst!

Och dom som vågar va sig själva och ha en annorlunda still är ju as coola så finns det ju folk som gör ALLT för att andra ska må dålig och få dåligt självförtroende.

jag fattar inte varför man håller på så!


Låt folk vara som dom är. 

Många är rädda för att vara som dom vill vara eftersom att dom inte vill få kommentarer på deras utseende! ska det vara så ? Nej det ska det inte! Men det är så ändå!

Men även fast det är så så finns det ändå folk som vågar vara som dom är oavsett om dom är lite annorlunda.

Något jag beundrar skit mkt!


               


Av mikaela widen - 20 mars 2013 18:19

klar med pluggandet, har också hunnit äta så nu ska jag ut och springa :)

kommer inte springa/jogga så långt men är så rastlös och har så mkt spring ibenen så måste...

 

kommer nog klara av tyskaförhöret som är på fredag =) yeeh =)

skriver mer lite senare ikväll.


Av mikaela widen - 20 mars 2013 15:55

har tagit en liten paus från pluggandet!


håller på att plugga tyska kan nästan allt förrutom dom svåraste!! några är as långaochkrångliga!!!

men ska kunnt!

På engelskalektionen  gick de inge bra för mig. ska skriva om en land som jag sen skas läsa upp inför klassen!! 

det ska vara klart efter påsklåvet allså om 3 veckor. Skrev text men suddade så jag är på 0 igen.. vet itne vad jag ska skriva om. eller vilket land!


tänkte på NY  och om den där flyggkrachen men hittar ingen bra sida som det är mycket fakta på! 

sen ska jag ju skriva faktan på engelsk också!!! blää...orkar inte!! men måste!


 

     

ska fortsätta plugga nu skriver mer sen.


Av mikaela widen - 20 mars 2013 13:00

tidsinställt inlägg

 

blir inspiration idag igen... 

                   

Av mikaela widen - 20 mars 2013 08:58

ska snart gå till skolan och ha hk i 2 timmar och sen har vi engelska i 2 timmar och sista lektionen blir matte för mig i 1 timme.

Jag har ungefär en rast på hela dan. undra på att jag är trött när jag kommer hem!


aja bild på mig.

 


Must go to school soon."/

 

 

Av mikaela widen - 20 mars 2013 07:53

godmorgon ska fixa ett dags inlägg snart.

bild på frukost. 

   

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards