mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under december 2012

Av mikaela widen - 28 december 2012 17:00

har ju varit på TunaPark idag, får så mycket beslutsångest när jag går i affärer haha:/ 

Jag går in  i en affär och tittar på något klädersplagg, funderar på om jag vill ha den men jag vill inte,går till en annan affär och sen när jag har gått runt några varv på Tp så jag går jag tillbaka till det jag först kollade på och köper det...


har inga  batterier i min kamera just nu så kan inte ladda upp bild. Men köpte iaf schampo&balsam för färgat hår + hårförpackning. och ett par gråa jeans.


inte så mycket men ja..

Av mikaela widen - 28 december 2012 00:22

tittar på scream 2 och garvar ihjäl mig haha   

 

planer för i morgon.

 


åka till tuna park med Elina och titta lite. 


tur att jag tjänade 200 nyss då genom att hämta en väska haha

Av mikaela widen - 27 december 2012 22:34

jahaja nu har jag skaffat blogg igen ;) 


ska försöka behålla den här ett tag nu! 


idag.


har varit på stan med min syster och köpt några grejer, och åt på den nya burger king. maten var inte så god där..


när vi kom hem satte jag mig i min säng och lyssnade på musik,kul liv haha.


fick hjälp av ove att sätta upp en hylla och höll på med rum efter det. 

nu sitter jag med elina i min säng och ska väl göra något snart tror jag,blir nog att titta klart på filmen eller nåt.

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards