mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av mikaela widen - 17 mars 2013 22:32

ska kolla klart på johan falk och sen sova.


håller fortfarande på att leta efter någon billigare systemkamera men det är svårt att hitta!

Av mikaela widen - 17 mars 2013 20:19

När det händer tragiska saker på grey's blir jag as stressad och orolig hah vet inte varför men det är så!!

sjukt igentligen.Det är iaf en as bra serie om man gillar drama och sjukhus!

funderar på att göra var, choklad som vanligt nej men ja. 


Tänk om jag också kunde få min så här god !!!   


 


skriver kanske ett sista inlägg innan jag går och lägger mig.



Av mikaela widen - 17 mars 2013 18:25

     



Hatar söndagar!! eftersom det är måndag i morgon.


Ja just nu så kollar jag på fångarna på fortet eftersom det inte finns något annat att kolla på.

Någon som har tips på vad man an göra på en tråkig söndag?? <3

kommentera bara.

Av mikaela widen - 17 mars 2013 16:58

Igår kväll satt jag och ansökte till äntligen hemma oc bygglov pga pappas badrum,toalett och vårat sovrum.

Han tog det ju bättre än vad jag trodde att han skulle haha.


Har iaf gjort så att resten utav lägenheten börjat se ut som ett hem..


Är hemma hos mamma nu, höll på att somna på bussen hehe"/

Blev ju väckt av min syrra 6.15

kul? nej!


Ska göra te och fortsätta kolla på iren huss. även fast jag redan sett den här filmen.


Skola i morgon också uuch inte kul!

Ska ringa till ett dagis nu iveckan för att se om jag fick sommarjobb där. hoppas! :D


   

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards