mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av mikaela widen - 22 maj 2013 22:49

Vill bara att det ska bli lördag nästa vecka. Ska till Stocholm då. För att jag har höjt mina betyg då ska jag få shoppa för 1500 :D. Ska gå med min Pappa haha :) vi ska tydligen kolla på vaktsaken vid slottet också tror jag.. Har redan kollat på det ;)
Hade ju hk idag fick reda på att jag höjde mitt betyg från ett D till ett C genom att jag skrev bättre på en hälso uppgift förra veckan än en tidigare hälso uppgift som vi har haft :D
Efter skolan runt fyra gick jag till Elina. för att vara barnvakt åt hennes lillebror (min brorson) :) när han hade somnat bakade vi en kaka som vi bara slängde ihop typ improviserade ;)

Av mikaela widen - 22 maj 2013 09:21

Efter skolan i går åkte jag och my hem till henne där gjorde vi sockerkakssmet och satt och åt samtidigt som vi kollade på Disney haha;)
Efter det så dansade vi på något dansspel jag sög!
Runt 6så åkte vi till speedwayen det vi satt o hoppades på var ju att någon skulle ramla och jo vad är det första som händer? Jo någon från laget backarna ramlar.. Vi försökte verkligen att inte garva men hur vra går det HAHAHAH
Smedena vann iaf :)

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards