mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under april 2013

Av mikaela widen - 11 april 2013 12:45

bild på min mobil varsegod 

   

Av mikaela widen - 10 april 2013 21:30

alltid när jag springer så får jag ont i magen, börjar må ila, svårt att andas och får hjärtklappning.. 

det är as jobbigt eftersom jag inte kan springa länge pga det.


är iaf nyduschad nu as sköönt!!

har märkt att jag får liknande"myggbet" på benen pga jag så torr !! as irriterande !! så jag måste typ smörja in mig varjje dag.. 

och eftersom att det kliar så mycke på benen så har jag ju lyckas klia sönder mitt ben :// 

     


Av mikaela widen - 10 april 2013 20:13

har kollat klart på 4 avsnitt av grey's anatomy, gjort mat och nu ska jag ut och gå och sen hoppa in i duschen.

efter det ska jag läsa i genom 2 nohäften vi har prov om 2 veckor. 


imorgon ska jag läsa tyska läxan. inga glosor denna vecka (skönt) !!


jaja uppdaterar senare =)

   

Av mikaela widen - 10 april 2013 16:06

hade engelska idag. ska redovisa min text om world trade center nästa onsdag.

det blev bara 1 papper men min lärare tyckte det räckte pga att jag fått med mycket.

så hoppas verkligen att jag kommer klara engelskan..

det är så rörigt med engelskan.. nu har vi min tyskalärare som engelska lärare eftersom våran engelska lärare är i skolan men itne har engelska med oss?? 

och nästa vecka så får vi en nya engelskalärare som är utbildad till det men hon har ju inte sett hur och vad vi har jobbat med tidigare under terminen... 

vet inte riktigt hur det ska gå..


jaja.. en annan tråkig sak är ju att jag har tappat massa läsare!3st ? :0 öööhh. :(


sa göra te och kolla på greys <3 

       

asså kolla kopparna sånna skulle jag vilja ha =) 

Av mikaela widen - 10 april 2013 14:45

             

Av mikaela widen - 10 april 2013 13:00

mitt drömjobb-


det är att bli läkare av något slag.

jag vill bli det för då hjälper man folk, man räddar liv. 

jag vet inte vad det var som fick mig att vilja bli läkare men för det första så tjänar man mcket pengar och för det andra så hjälper man till, för det tredje så träffar man massa olika folk varje dag


att vara läkare är ett socialtjobb och det är det jag vill ha.

att kunna hjälpa till betyder mycket för mig.

   

Av mikaela widen - 10 april 2013 11:00

 

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards