mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 2 april 2013

Av mikaela widen - 2 april 2013 23:46

ska borsta tänderna  och lägga mig i sängen och kolla på någon serie.

eller så ska jag kolla klart på csi först.. 

är iaf as trött så kommor nog somna snart..  


är jag trött eller??

   

Av mikaela widen - 2 april 2013 21:31

Håller på och läser en bok serie som är sann.böckerna är jätte spännande, är på sista boken nu och den är på 401 sidor.


    

    

    

    

    


Mias systrar är den sista boken i serien.


böckerna handlar om en kvinna som träffar en utlänskman, dom gifter sig och skaffar barn. mannen misshandlar kvinnan och barnen.

kvinnan lyckas fly och måste leva gömda, hon träffar en nya man och dom kan inte längre bo kvar i sverige,

hon måste säga upp all kontakt hon har med sin familj och vänner som bor i sverige. ingen får veta vart dom är.

hon skriver om hur det är att leva förföljda och gömda. 


jag har fastnat i den här serien. när jag väll började läsa kunde jag inte sluta.! dom är skit spännande och hemska..


rekomenderar den här serien.

     

Av mikaela widen - 2 april 2013 15:00

bilder på dig och din bästavän 

   


min bästavän är julia, vi har kännt varandra i ungefär 3 år. 

första gången vi träffades var på kollo men vi kännde inte varandra då, sen började hon i samma klass som mig och sen dess har vi varit vänner. 

vi har bara bråkat en gång.

och till henne kan jag säga allt till...<3


om ni vill kolla hennes blogg så tryck här 


Av mikaela widen - 2 april 2013 14:56

kom nyss hem, var ute och gick med min syster.

vi gick inte så långt eftersom att hon ska bort snart. 


ska göra dag 6 efter det häär inl'ägget också, 

har inte gjort så mycket idag förutom att tvätta och städa lite.,

ska kolla på film snart och efter de vet jag inte vad jag ska göra.

har inte mycket att skriva om så ja det var allt.

 

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards