mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 5 april 2013

Av mikaela widen - 5 april 2013 22:31

har precis kollat klart på filmen sydney white! 

den handlade om en tjej som förlorade sin mamma när hon var 9, hon blev uppvuxen med sin pappa.

hon börjar på samma college som sin mamma, hennes mamma var en riktigt "kappa" = popurlera.(tjejiga tjejer)

syndey står för det hon vill och det är att det ska vara rättvist typ.

hon bor först tillsammans med kappatjejerna men blir utkastad och då bor hon med nördar.

filmen är en romantik komedi.

          

 




   



Av mikaela widen - 5 april 2013 20:05

sitter och kollar på ullared och är stormförskyld..  


ska anntingen göra min 3:dje smoothie för idag eller en kopp te eller kanske honungsvatten..

är helt slut, har ingen ork för nånting.. 

täpt i näsan, ont i halsen och huvudvärk..:/usch.hoppas det är bättre i morgon!!

   



Av mikaela widen - 5 april 2013 17:46

är jätte sugen på grillat kött med potatiskroketter och beasås!! mmmm...


men vi ska grilla i morgon för mamma hade redan tagit fram korv.. så det blir falukorv med pommes :)


idag har jag hjälpt till att flyttstäda en lägenhet och efter det har jag mest suttit i solen, fick lite färg på armarna iaf=)


funderar på att söka lite fakta om world trade center eller om jag väntar med det för jag blir bara irriterrad när jag inte kan skriva det på engelska sen.. + så är det looov!! vara helgen kvar.

på måndag så är det spruta som gäller :/ uucch...

är inte rädd för sprutor igentligen men just den här sprutan gör så ont! den är så stor!!

eller kanske inte men den gör ont!!

(kommer inte ihåg om den var stor eller inte)

      

Av mikaela widen - 5 april 2013 10:20

min outfit 


haha idag har jag på mig "sjuk" kläder, mjukisbyxor och en slapp t-tröja. 

ska inte ggöra något speciellt och har ont i halsen och huvet så orkade inte ha på mig jeans.

 

Av mikaela widen - 5 april 2013 10:14

   

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards