mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 26 april 2013

Av mikaela widen - 26 april 2013 14:39

berätta om ditt uttseende.


för det första så fattar jag inte varför nästan alla frågor ska handla om utseende..


men vad ska jag säga?

tänkte inte rabla  upp allt jag hatar..

men jag är inte nöjd med mitt utseende.

tycker att jag är för tjock osv. men jag försöker att inte tänka på det för jag mår bara dåligt av det.

kan säga så här.. ibland så är jag nöjd med mitt utseende!

jag tänker på mitt utseende, sminkar mig och bryr mig om hur jag klär mig. 

men som idag så brydde jag mig inte så mycke. tog mjukisar och långärmat. uppsatthår, lite kajal och mascara bara. 

     

Av mikaela widen - 26 april 2013 07:10

godmorgon.ers 

idag börjar jag kl.8 då har jag 2 timmar tyska efter det har jag 45 minuter matte och efter det 1,5 tim sv,lunch, 45 minuters sv sen slutar jag 13.45


När jag åt frukost alldeles nyss så örjade jag tänka på varför puffar heter råg kuddar o.O 

 

råg kuddar låter konstigt jag säger anntingen kuddar eller puffar ! 

det låter ju mycket bättre. 

 

och tänk oom ett litet barn ska säga till sin mamma/pappa på morgonen mamma/pappa ja vill ha råg kuddar 

 

det skulle typ låta jag vill ha åg kuddaj. haha

mycket lättare att säga puffar! 

 

Vet inte varför jag ens börja skriva om det här man men.. haha 

 

 

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards