mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg under april 2013

Av mikaela widen - 13 april 2013 18:55

berätta om mitt liv.


.jag heter mikaela karin helmi widen kallas för mickis, mina föräldrar bor inte ihop.


.jag har inga "hel" syskon bara halv.


på pappas sida har jag en storebror och en lilla syster. + så har jag en bonus lillasyster. pappa var tsm med min bonussystermamma men dom skilde sig.

min bonussyrras pappa bor i någe annat land så ja.

på min mammas sida har jag 4 storesyskon 3 systrar och 1 bror.


.jag är faster och moster åt två jätte söta barn =)

.jag har en katt. som heter melker han är svart och vit.


.min dröm är att resa jorden runt.och om inte det går ska jag iaf till paris!! det är ett måste!

.jag går på gökstensskolan 7c.

gillar inte skolan men gör allt jag kan för ett högt betyg.

.har dåligt självförtroeende. men det börjar bli bättre men det finns fortfarande dagar då jag ser allt fel.

.jag älskar att fota.

.när jag blir vuxen vill jag jobba som läkare i anntingen gbg,örebro elr sthlm.



             


Av mikaela widen - 12 april 2013 19:37

     


imorgon ska vi äta lunch hemma hos min farfar med alla pappas syskon. ena min farbror har jag inte träffat på några år, han bor i gbg.. och en utav mina fastrar bor i dalarna så det blir inte så ofta. ska bli kul att träffa alla igen :)


btw. min andra lilla syster leker seanbanan  haha vilken syn.. hur hon ser ut haha tyvärr ingen bild på henne eftersom det är lite svårt att ta kort utan en riktig kamera!!


upptaderar mer i morgon =)

Av mikaela widen - 12 april 2013 16:12

 

Av mikaela widen - 12 april 2013 13:00

favorit affär-

jag har ingen speciell favorit affär.

när jag shoppar går jag runt och kollar i många affärer och ser om jag hittar något jag gillar,

dom affärerna jag mest brukar handla kläder och smycken ifrån  är väl hm och ginatricot,glitter.


men som sagt så kan jag handla i vilken affär som helst.

vet inte vart jag brukar köpa mina skor dom kan komma från vart dom helst faktiskt.

dom jag andvänder nu kommer från diechman.

 

       


Av mikaela widen - 12 april 2013 07:09

 

Av mikaela widen - 11 april 2013 22:27

ska snart gå och lägga mig i sängen och glo på greys.

pluggade en hel del så kommer nog bli godkänd på uttalet också ;)

radera lite bilder på datan sen blir det sängen.. synd i morgon =)

 

Av mikaela widen - 11 april 2013 19:45

           

Av mikaela widen - 11 april 2013 18:55

när jag kom hem så läste jag igenom tyskan sen så lyckades jag ju somna i soffan också :/


efter det så åt jag mat och satte mig vid datan.. ska snart läsa tyskan igen. 

kanske kolla på några avsnitt av greys också men det får isf bli efter pluggandet annars blir väl inte pluggandet av hehe..

   

min läxa.. läsa allt. 

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards