mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av mikaela widen - 15 juli 2013 19:45

jag har tagit en del bilder sen senast jag bloggae hehe.. 

'

några sakerjag gjort är att jag har börjar rida igen :) har tyvärr inga biler på et men ska ut till näshulta i slutet av denna vecka igen så då kanske jag tar biler på hästen :)'


helgen som var åkte jag, elinor och pappa upp till våran riktiga farmor som bor i dalarna nånsans...

på löragen kom dom flesta utav pappas släkt :) det var kul och träffa do alla på en och sama gång.!! 


men har inga bilder från en dagen, hade ingen lust att gå runt me kameran när man skulle umgås med dom :)


 

lina våran ena hund 


 

var ute och fotade lite med mina små systrar 

 

virar Sophie som fyller 8 år 26/7 lite tidgit men hon skulle på kollo :)

 

tårtan jag bakade.


 

jag och Elinor, haha Elinors ögon, (hade blixt)

   

var och badade med Elina 

     

bilresa till dalarna ;)

   

 

hos farmor 

     biler från idag, var och plockade blåbär med mamma. fast hon plockae svamp.


nu har jag typ ätit upp alla blåbär mer en hälften iaf haha :)



Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards