mitt liv i text och bilder! + massa annat skoj

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av mikaela widen - 5 oktober 2013 18:02

självförtroende.


det är väldigt viktigt att ha självförtroende men nästan alla har något dom inte gillar med sig själva!


För ett år sen hittad ejag inte någonting som  jag tyckte om med mig själv.

Jag tänkte alltid på hur tjock och ful jag var.


Men i början utav sommarlovet bestämde jag mig att jag skulle sluta tänka på allt fult!

Direkt när jag började tänka på saker som var dåligt bvörjade jag direkt tänka på andra

saker.


Jag kom fram till att det bara är så onödigt och så jobbigt att hitta fel på en själv.

Jag är inte helt nöjd med mig själv men jag accepterar mig själv som jag är.

Jag har slutat jämföra mig med alla andra.


.Sluta jämför dig med alla andra.


. Bestäm dig för att sluta hitta fel!


. Sätt upp mål.


. Tänk på annat.


     


=)

Av mikaela widen - 5 oktober 2013 10:38

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja. jag heter Mikaela,kallas för Mickis jag är 14 år. Född 99-06-22.
jag bor i Torshälla tillsammans med min mamma, stora syster, 2 hundar och en katt.
jag går inte i någon sport men på fritiden gillar jag att va med vänner och rida :)
I den här blo

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards